Discover People-02.png

Customer Success Manager 🧩

Vil du ta vare på kundene til Specifique? 🥰 Det er du som vil legge puslespillet med kunden, og sørge for at de har alle bitene de trenger for å oppnå suksess ✅

STED

Oslo

STILLINGSTYPE

Fast

Vil du ta vare på kundene til Specifique? 🧩 Det er du som vil legge puslespillet med kunden, og sørge for at de har alle bitene de trenger for å oppnå suksess ✅

Vi søker deg som har salgserfaring, et brennende ønske om å ta vare på kunder og som har et hjerte for læring.

 

Hvem er Specifique? 📈
Specifique er et konsulentselskap som jobber i skjæringspunktet mellom organisasjonsutvikling, endringsledelse og kommunikasjon. Selskapet består av 8 ansatte med over 30 års erfaring innen endrings- og læringsprosesser. De har nå utviklet en læringsplattform som heter Diggle, og det er der de nå trenger en ansvarlig for å ta vare på nye og eksisterende kunder. 
LES MER OM DIGGLE HER: https://diggle.com/the-team/ 

De har allerede store kunder som Telenor, Yara, Equinor og Hafslund som trenger hjelp med implementering, oppstart og oppfølging. 

Hvem er du? 

Vi ser for oss at du har jobbet noen år med salg, og har en bachelorgrad. Du må være nysgjerrig, oppsøkende, lærevillig og at du innehar gode kommunikasjonsferdigheter og salgsgenet. Vi tipper at du er like god på kundeservice som på salg, og at du har kjennskap til avtaleverk og er knallgod på å følge opp kunder. Du er serviceinnnstilt og løsningsorientert, slik at alle kundene føler de får sitt behov dekket.

Arbeidsoppgaver: 

  • Kontaktpunkt for våre kunder og partnere

  • Forstå kunde- og partnerbehov 

  • Koordinere implementering av Diggle 

  • Opplæring av partnere og kunder

  • Mersalg og nysalg mot potensielle kunder

  • Implementering av endringer for partnere

  • Benytte CRM eller kundeserviceprogramvare for å følge opp kunder og partnere

Noen av godene:📚💰

  • Lønn etter avtale

  • Bonusmodell om du ønsker

  • Gode muligheter for å videreutvikle deg selv og tilegne deg tverrfaglig kompetanse innen forretningsområdet

  • Et miljø bestående av erfaringrike konsulenter, med et nytenkende og gründerinspirert mindset

  • Være hovedgrunnen for vekst i selskapet, og posisjonere deg riktig i en organisasjon som skal vokse enormt

 

 

Har du andre spørsmål? Ta kontakt med

Stian Vik på mail: stian@discoverpeople.no

Vi gleder oss til å høre fra deg! 

Bilde_stillingsannonse_2.jpg